Sprzątanie biur w Warszawie czy innym mieście to istotny element nie tylko czystości i higieny, ale także wszystkiego, co jest związane z PR.
PR, czyli Public Relations, to szereg działań firmy, które mają na celu kreowanie wizerunku firmy. To także budowanie relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami, ale także pracownikami (tzw. wewnętrzny PR). Warto mieć na uwadze, że sprzątanie biur, ich schludność to jeden z istotnych elementów kreacji wizerunku firmy. Wśród specjalistów PR krąży powiedzenie, że dobre lub złe wrażenie można zrobić tylko raz. Pierwsze wrażenie wielu interesariuszy, czy klientów firmy, to właśnie to, jakiego doświadczają w biurze! Dbamy o identyfikację wizualną biura? Zadbajmy by cała, starannie dobrana infrastruktura, nie tylko cieszyła oko, ale także była czysta i zadbana.
Po pierwsze: wejście. To tu klient, czy osoba zainteresowana kontaktem z firmą, nabierze pierwszych doświadczeń. Strefa wejścia do biura jest niezwykle istotna. Od uśmiechu i mowy ciała pracowników, przez oświetlenie, po czystość: brak smug na szybach, plam na wykładzinie itp.
Po drugie: Aneks kuchenny i naczynia. Pozostawione od wielu dni naczynia zapewne nie będą dobrze świadczyły o biurze, prawda? Czystość podawanych naczyń (np. zwykłe szklanki z wodą) to gwarancja solidności firmy także w innych obszarach.
Po trzecie: Sanitariaty. Spora część klientów i interesariuszy zechce skorzystać z toalety podczas długiego spotkania biznesowego. Czysta, zadbana, pachnąca świeżością toaleta, to nie tylko wizytówka firmy. To także świadectwo podejścia do klienta i jego potrzeb.
Po czwarte: komfort poruszania się. To nie tylko kwestia infrastruktury, ale także sprzątania biura. Wyprana, czysta podłoga, pozbawiona zmarszczeń i przetarć, spowodowanych błędami w sprzątaniu, to także istotny element wizerunku firmy. Skręcona kostka partnera biznesowego na wykładzinie w korytarzu biura nie brzmi dobrze, prawda?
Dbasz o PR firmy? Zadbaj o sprzątanie biura! Sprzątanie biura w Warszawie – zleć to specjalistom.
Znajdź nas w social media!
Facebook ➭ https://www.facebook.com/sprzataniebiurwarszawa
YouTube ➭ https://www.youtube.com/channel/UCrONNjYgJHFH7x-iQ4pF03A
Trackbacks & Pingbacks
[…] Najprościej rzecz ujmując, efekt źródła to efekt, jaki wywołuje określony przekaz (np. reklama) w zależności od źródła – na przykład nośnika, miejsca, na jakim jest ona prezentowana. Jaki to ma związek z biurami? Pomyślmy… Reklama danego produktu (np. butów) działa inaczej, jeśli jest umieszczona na starej, zniszczonej kamienicy, a inaczej, gdy widnieje na nowoczesnym wieżowcu. Tak samo jest z przestrzeniami biurowymi. Biuro to wizytówka firmy i marki – pisaliśmy już o tym w poście na temat PR w kontekście sprzątania biur – tutaj. […]
[…] biur to nie tylko kwestia estetyki i dobrego samopoczucia, ale także (jak już pisaliśmy) wizerunku firmy. Ważne spotkanie biznesowe także warte jest wcześniejszego przygotowania przez profesjonalną […]
Dodaj komentarz
Want to join the discussion?Feel free to contribute!