sprzątamy biura w Warszawie

Sprzątanie od góry do dołu… Znacie tę zasadę? Tak sprzątamy biura w Warszawie!

Metod i sposobów na efektywne sprzątanie jest wiele. Warto znać te skuteczne i sprawdzone przez profesjonalistów. Jedną z najprostszych jest metoda sprzątania od góry do dołu.

Znacie ją? Stosujecie? Już wyjaśniamy…

Niezależnie od tego czy sprzątamy małe, czy duże pomieszczenia – dom, biuro, czy mieszkanie, zasada „od góry do dołu” sprawdzi się wszędzie! To w zasadzie prosta metoda, która zakłada, by wszystkie czynności związane ze sprzątaniem, rozpocząć właśnie „od góry”. Dotyczy to zarówno położonych wyżej przedmiotów, mebli, jak i samych kondygnacji. Jeśli sprzątamy wnętrza, które mają piętra, warto zacząć od tych położnych wyżej. W ten sposób, podczas zamiatania, opadania kurzu i innych zabrudzeń, wszelkie nieczystości spadną na te powierzchnie, które jeszcze nie zostały wysprzątane.

Ta sama zasada dotyczy każdego małego pomieszczenia. Warto więc najpierw zetrzeć kurze z listew pod sufitem, półek, kwiatów, by następnie zabrać się za blaty, czy stoły. Idąc tym tropem, na koniec zostawiamy podłogi – szczególnie ich mycie.

Jak widzicie, zasada „od góry do dołu” jest logiczna. W praktyce jednak każdemu zdarza się chaos, więc… warto zasadę „od góry do dołu” wpisać w swój tryb sprzątania. W naszych codziennych działaniach sprawdza się od lat.

 

Sprzątamy biura w Warszawie – zleć to specjalistom.

Znajdź nas w social media!

Facebook ➭ https://www.facebook.com/sprzataniebiurwarszawa

3 komentarzy:

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] zawsze, polecamy także stosować się do metody sprzątania od góry do dołu. To się […]

  2. […] Planując mycie okien w biurze dobrze rozłożyć tę pracę na dwa etapy – szczególnie gdy mamy do czynienia ze sporymi zabrudzeniami (np. po pracach remontowych). Pierwsze, największe zabrudzenia z okien i ram okiennych (np. kurz, reszty farby) uprzątnijmy w pierwszej kolejności. Unikajmy jednak czyszczenia „na sucho”, by nie porysować szyb. Do solidnego mycia okien zabierzmy się jednak dopiero po zakończeniu prac w całym pomieszczeniu – zgodnie z zasadą „od góry do dołu”. […]

  3. […] W sprzątaniu biur po remoncie szczególnie warto pamiętać o praktyce sprzątania „od góry do dołu” (pisaliśmy o niej w niedawnym tekście na blogu – tutaj). […]

Dodaj komentarz

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz